Wednesday, October 10, 2012

SPE tinggal 4 hari lagi!!


hye semua, apa khabar? sudah lama inda tulis dalam blog kan? anyway, SPE exam saya tak lama lagi. bagi saya cepatnya masa berlalu. tapi banyak kawan saya cakap saya ni nervous sebab tu lah saya anggap masa tu berjalan dengan cepat. tapi.. siapa yang inda takutkan? exam utk seumur sehidup kan? takutnya..saya ni bukan takut siapa-siapa, jangan salah faham ya... saya ni takut nak kecewakan semua orang yang nak saya skor straight 9A..WAJIB
Saya nak ke xp class..nak belajar 2 tahun aje. kalau ke sci class, tiga tahun belajar..saya tak mahu!!




Subject yang paling susah bagi saya ialah science and maths...bukan tak bersedia bagi 2 topic ni, tapi apabila saya dapat paper exam ( cikgu saya selalu bagi kami paper exam yang lepas) fikiranku jadi 'blank' . macam tadi pagi juga, masa cikgu saya balik kami sci last year paper...section A memang senang, tapi bila buka kearah section B...aduh 'blank' saya.




topic yang ke rasa-rasa bersedia ialah: 


  • BM paper 1 & 2
  • Eng paper 1& 2
  • geography
  • history
  • computer studies
  • MIB
  • ugama
topic yang saya belum bersedia:
  • maths
- banyak nak baca formulae
  • science
- nak baca note form 1 & 2



saya minta maaf kalau saya pernah buat salah, sakitkan perasaan siapa-siapa yang pernah saya sakitkan...dan, wish me luck on the exam'. terima kasih kalau korang wich me luck,chill

mungkin saya tak akan buat post sampai '23 bulan 10'. ehh..apa yang istimewa pada hari itu ya? aahhh... my birthday! pada bulan tersebut, saya akan genap ke 14..yeah:D . saya sungguh bersyukur kerana masih dapat menghirup udara  di muka bumi ini...

TARGET: SKOR 9 'A'


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters