Thursday, December 13, 2012

Siapa sudi jadi sponsor giveaway saya?





Ada berminat tak?. Jika berminat sila inbox saya. Saya akan segera membalasnya. Yang sudi jadi sponsor saya sila isi borang ini dulu:


1. Nama : (nama gelaran,sebenar atau palsu  - diterima)

2. Follow blog anda: wajib atau sunat
3. Like fb page anda * yang ada: wajib atau sunat
4. Apa hadiah yang di berikan?
5. Hadiah yang diberikan hanya untuk berapa pemenang? 
6. Adakah anda SERIUS dan YAKIN untuk menjadi salah seorang sponsor?
7. Sekirannya salah seorang peserta saya menang, adakah anda akan memberinya hadiah seperti yang dijanjikan oleh pihak anda?


Saya buat borang macam ni, bukan bermaksud hendak menyusahkan anda semua. Tapi borang ni bermaksud membuktikan anda salah seorang pihak sponsor giveaway saya ni yang akan berlangsung tidak lama lagi. Jangan cakap karang, pihak anda tak berjanji apa-apa tau. Saya tak mahu perkara itu terjadi^W^ . So harap kerjasama anda semua. Itu saja yang mahu saja katakan. 



Sekiran pihak sponsor ada permintaan lain macam ‘like’ gambar ke ‘add’ anda ke bolehlah kita berbincang. Yang sudi jadi sponsor saya, jangan lupa isi borang diatas tu dulu baru tah inbox terus ke fb saya…bye! T^T







Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters