Sunday, October 19, 2014

Arrrghh.. Final Exam lagi!?


salam to all....:D

Pejam celik pejam celik aku dah di penghujung Semester terakhir. alooo aloo aloo... Oh My God...it's exam time!. Baru je aku habis exam hari tu, nak exam lagi. Study..study..study..dan study lagiii...! Fuhh...nasib baik exam kali ni on 30 October. "Exam is just around the corner....".  Ada masa around 1 week 4 day tapi, tu pun tak ready lagi. Makin malas pula nak buat revision. Orang lain dah buat revision, aku disini main internet, buka fb. Well, what to do... boring right now... Hmmmmm apa2pon aku harap MIRACLE berlaku utk aku jawab exam ni. Heheheee...Tak sabar nak cuti. Dalam kepala dah terfikir perancangan time cuti. Apalagi, baca NOVEL yang tunggu giliran tuannya membaca. hehehe..
Exam..examm....cuti..cutiiiiiiii............yahoooo...!



Apa-apa pun aku berharap aku mendapat keputusan yang baik untuk sem kali ini. Kata orang kalau tak usaha tapi kau berdoa je x ada gunanya. Kena usaha dan tawakkal juga. Kalau ada rezeki. InsyaALLAH *insaf. Pray for my succes okay! =)

oleh itu seperti biasa:
Semoga saya dipermudahkan peperiksaan
dipermudahkan cases. dipermudahkan soalan2 during long case, short cases and theory
dilancarkan otak menjawab soalan
dan semoga saya lulus exam dengan cemerlang...
amiinn~ Gambateh...U can do it!!!
thank you kawan2 :)) doakan saya berjaya k? 

Nota: Usaha tangga kejayaan... 


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters