Monday, September 17, 2012

cerita 56

At school:

Hari ini masa di skolah, aku macam penyelamat dunia (perasaan benar) . Tak lah, hari ini masa rehat ada pelajar yang bergaduh di skolah. Mula-2x semua orang berkumpul di depan kelas ku,aku pun fikir apa bising2x diluar dan apa yang menarik diluar sampai rakan2x ku pun lihat jua. Akhirnya aku pun lihatlah jua, rupanya ada 'hmm hmm'( pergaduhan).Lalu daripada aku melihat ''wayang yang direka'' oleh durang,aku pun bagitahu cikgu mansyur( cikgu ugama). Banyak diantara rakan ku bagitahu, bila-2x masa aku akan mati.Aku pun fahamlah apa maksud durang,maksud durang mereka pasti yang orang yang bergaduh tu pasti akan balas dendam pasal aku bagitahu cikgu pasal bergaduhan durang. Ada jua yang bertanya jua adakah aku yang bagitahu cikgu.fuhh!

Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters