Wednesday, July 31, 2013

Membeli 5 buah Novel, bestnya...


ok, dah lama tidak update blog, jadi saya tulis mengenai novel yang saya beli secara on9. novel yang seperti gambar diatas tulah... :) sepatunya saya terus tulis entry pada 20 June tapi tak ada kesempatan pula kan. jadinya baru hari ni diberi peluang buka blog. 

saya beli dari salah auntie  auntie ni saya dah anggap macam mama sendiri tau. huhu :) bila ada masa, selalulah juga saya luahan perasaan dan autie ini selalu memberi d0rongan dan kata-kata semangat.sayang auntie sangat-sangat...muah muah~ 

 DISINI <-- tekan disini. aha.. dah tekan lnk ke belum? kalau dah, inilah saya kenalkan autie yang saya beli novel tu. bila ada masa lagi, akan saya tulis entry tentang 13 buah novel dari autie ni. insya-allah~ balik ke topic asalnya, buku ni datang bada 20 June  dah baca semua, best sangat.... 

Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters