Sunday, November 25, 2012

School Activity #1



20 NOVEMBER 12:

Pada tahun ni , sekolah saya mencadangakan perlawanan futsal kelas- kelas. Pada tarikh tu kelas saya, 8f akan berlawan dengan tahun 10sp2. Tetapi mendapat kekalahan 3 – 0 . Tahun 10SP 2 mendapat 3 gol manakala keas saya mendapat kosong. Tetapi walaupun mendapat 0 gol, janji mereka cuba kan?. Lagipun mereka sanggup bagi duit kepada teman mereka, Ezzul untuk menempah baju. Tema baju meraka ialah merah. Walaupun mereka kalah yang menghairankan mereka masih gembira dan mereka tak pernah tunduh antara satu sama yang lain. HAIRANKAN???.

Disebelah tangan yang lain juga,pihak sekolah juga menyediankan perlawanan netball rumah-rumah. Masa tu yang saya dan kawan –kawan saya ihat galah perlawanan diantara rumah merpti (biru) dengan rumah punai(hijjau). Tetapi kemenang berpihak ke rumah punai. Tahniah dan diucapakan syabas. Walaupun rumah punai menang, saya tak tahu sama ada mereka akan lawan rumah apa seterusnya samaada rumah puragam(merah) atau rumah merbuk(kuning).



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters