Saturday, December 1, 2012

Akhirnya, saya dapat masuk kelas 9SCI =)



28 November 12:



Tadi pagi semasa nak ke sekolah, jantung saya berdebar-debar. Tapi saya buat relax dan buat tidak apa-apa. Pasalnya kalau kalau aku ni tidal relax, perut saya akan sakit:C. Nak tahu kenapa?. Pasal hari ini nak mengumunkan pelajar tahun 8 ke kelas mana untuk tahun 9. Sekolah saya mempunyai 6 rank kelas. Rank pertama ialah 9xp iaitu 2 tahun je belajar. Tapi tiada satu pun pelajar tahun 8 yang belajar di kelas 9xp. Kalau bagi saya, pelajaran maths dan science saya markahnya rendah. So saya tidak dapat kelas 9xp.

Untuk rank ke-2 ialah 9sci iaitu belajar 3 tahun. Kelas ni saya dan adik saya dapat masuk. Banyak orang cakap saya dan adik saya ni macam magnet, tidak dapat dipisahkan.  Tapi untuk  kelas ni, kami ada option( pilihan) pelajaran geography disebelah petang. Manakalah untuk rank 3 ialah 9A1. Rank 4 ialah 9A2. rank 5 galah 9AP1, dan rank 6 ialah 9AP2 dan lastly galah rank terakhir ialah 9SP.  tapi banyak juga classmate saya yang sudah bersama saya 2 tahun kekelas yang ain dan ada yang banyak juga ke kelas saya. Antaranya ialah Fazirah, Abiel, Majidah, Qiqah, Catherine, Syakirah, Marsya, Khatie, Adiq, Hakim, Salim, Joanishah, Hazwan. Selebihnya 4 orang dari kelas 8E. Semuanya ada 20 orang. Happy benar dapat class 9sci ni, dapat class baru dan kawan baru!






Tak sedar masa berputar dengan capat.Hari ni merupakan adik saya yang ke 3,Ming[ nama panggilan je]  birthday. Selamat ulang tahun ke 13 tahun. “HAPPY BIRTDAY!”. Semoga panjang umur, murah rezeki dan Berjaya dalam setiap pelajaran dan  bidang yang diceburi nanti :>. Itu saja, mungkin!  Kad yang diatas dibuat khas untuk adik saya...




Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters