Saturday, December 1, 2012

Hari penutup sekolah saya 2012


29 November 12:



Kelmarin ialah hari penutup sekolah dan hari ini ( 30 November 2012) mula start cuti untuk sebulan.  Jom kita teruskan cerita hari penutup sekolah tu…





Untuk tahun ni, kelas saya tahun 8( form 2) ada top 10 pelajar yang terbaik 2012.  Tidak saya sangka saya ialah salah seorang pelajar top 5.  Memang gembira pun^w^. Congrats kepada Abiel yang mendapat tempat pertama,begitu juga dengan Marsya yang mendapat tempat kedua, Nura, Qiqah, Majidah, Fazirah, Emy, Khatie dan  last sekali, Syakirah.



Untuk pelajaran computer, cikgu miss Chong telah sediakan hadiah untuk 3 orang pelajar yan mendapat markah yang tertinggi. Setelah dicampur aduk markah dengan test dan project dari tahun 7 dan 8 dengan markah paper SPE, akhirnya… Tahniah kepada Joanishah yang mendapat tempat pertama dan Abiel yang mendapat tempat kedua. Dan saya mendapat tempat ketiga. 



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters