Wednesday, December 19, 2012

PERHATIAN KEPADA PESERTA GIVEAWAY!!



Saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Wawa,Ain Graphic dan ct N honey yang sudi jadi salah seorang sponsor giveaway saya. Ada yang belum joined,jangan lepaskan peluang ini. Banyak hadiah lumayan tau ^^. Yang belum join, SINI

Diucapkan ribuan terima kasih kepada "10 orang peserta" yang sudi joined giveaway pertama saya. Time tu, target hanya 5 orang je, sekarang sudah ada 10 orang. Wah terharu saya! 

Back to the topic, nak tahu apa 3 orang sponsor tu sponsor apa untuk giveaway saya tak? Jom tekan link :

Senarai Hadiah dan Sponser

Sebelum tu follow, like sponsor dibawa ni dulu ya^^ atau tekan saja link diatas tu, sama saja...

wawa ( followtwitter

*wajib bagi yang ada twitter



Ain Graphic( Followlike)

ct N honey( add like)

Dan lagi satu, setelah lama memikirkan...
 Saya fikir semua sponsor saya bolehlah
 join sekaki untuk meriahkan giveaway saya. Itu saja !



SEKIAN HARAP MAKLUM :D






Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters