Sunday, July 28, 2013

Sedanya, cake blizzard ice cream...




oklah... tanpa membuang masa lagi, saya nak bagitahu perkara gembira ni. nak dengar tak? oklah hari ni adik saya ajak my father untuk belikan cake untuk dia. mungkin sebabnya masa birthdaynya hari khamis ni dia tak sambut. itulah sebab saya pernah ceritakan cake ni sama adik-beradik saya, my birthday boy nak juga cuba. 

oklah, sebenarnya kawan saya, marsya yang suruh saya cuba pada mulanya. dia kata di tanjung bunut atau tutong , disana ada jual. pada mulanya, dia pun terkejut apabila tahu, yang saya ni macam pertama kali dengar. hehe, memang bagi saya yang jarang keluar rumah ni memang tak tahu pasal tempat ataupun makan. sorry to say~ 

 dan kali kedua kawan saya, khatie juga ada bawa ke sekolah bila kitorang  ada menyambut 2 kawan saya yang birthday. sedap gila...! 

back to main topic, my parent pun pertama kali dengar. mereka pun bertanya, sedap ke? apa tu? jadinya kami bercadang ke Bunut untuk beli cake blizzard ice-cream. walaupun tak sebenar mana macam yang dibawa kawan saya ke sekolah tu, janji kami dapat makankan. seddaappp...~ 



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters