Sunday, March 30, 2014

Fail & Pass



Entry pendak kali ni. Baru-baru ni baru cg balikkan paper test. Fail on add maths. Markah pun cukup-cukup makan je. My brother pass on this subject. markah saya 45% je. Cg saya pun suruh work harder. lagipun markah saya on dangerous zone! Mungkin on mid year exam akan lebih payah lagi. siap ada paper 1 and 2 pulak tu... BM, alhamdulilah!~ Pass kali ni tapi cg saya cakap markah ada drop walaupun Pass. saya dapat 75% in this subject. 

On mid year exam iaitu di bulan 5 sebelum cuti sekolah penggal ke dua. Ada 1 bulan utk saya buat revion. Yang buat saya kecewa sangat Saya terpaksa stop baca Novel dulu. In this test, sudah banyak kali my parent and my sister marah saya suruh saya STOP baca novel macamlah novel tu akan lari. Mestilah novel tu tak lari kemana pun, mum ada kaki, atu lagi pelik namanya. Maximum beli novel pun terpaksa dikurangkan..selalunya dapat beli 6 novel ke atas.. kali ni maximum hanya 3 NOVEL je. Alahai sediahnya~ tapi aku rasa my parent buat macam ni pun untuk kebaikkan ku jua kan. Ibu-bapa mana yang tak sayang anaknya kan? 

Nervous tunggu lagi 2 paper. bio dan eng. Selalunya bila masuk je subject ni, akan buat sakit perut tapi..akhirnya cg tak masuk pulak? eissh... buat orang nervous tak tentu pasal...~ 

Sampai disini saja yang ku tulis so selamat malam~ Esok terpaksa bangun awak dan ke sekolah...  



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters