Thursday, June 27, 2013

Dikalahkan oleh adik ? bencinya...


 nak tahu? pasti ramai yang hairan kan dengan tajuk entry kali ni. oklah? utuk tidak buat ramai yang pening saya saya mengaku saya lemah dalam pelajaran. ada ke patut saya dikalahkan oleh adik saya dalam setiap pelajaran kecuali bm dan Eng. 

chemistry test dan physic dia dapat rank pertama dlm kelas. saya tak tahu mana rank ku. sebabnya nampak jauh ketinggal kali. tapi apa boleh buatkan? kata my parent tak baik jelas -jelas ni. rezeki masing-masing. lagipun yang dijeles tukan adik sendiri. 

saya mengaku memanglah saya jeles tu adik sendiri. tak kan ak kucing saya nak cemburukan. tapi saya mengaku adik saya hebat dalam pelajaran ni. dalam kelas memang seorang yang pendium rupanya ada udang disebalik mee ( oppss , salah guna peribahasa ni) oklah sampai disini dulu saya tulis ye. esok-esok saya tulis lagi. bye! 


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters