Wednesday, July 3, 2013

Buat Malu Aje...


nak tahu tak? mana korang tahukan kau saya belum bagitahu kan? alkisahnya begini... wah macam nak cerita sejarah aje kan... ok lah tanpa membuang masa, ceritanya sebenarnya masa ugama period. cikgu yang ajar kamu datang kekelas kami lalu dia bagitahu bersihkan kelas ( nampak sampah buang ke tong sampahlah maksudnya). cikgu mahu kelas bersih sulu baru tah memulakan sesi pelajaran...^^

tau tahulah kenapalah saya boleh dengan 'cuci sampah' heesshhh... buat mal aje. ada ke patut saya dengar cuci sampah. samapi cikgu saya cakap "cuci tah sampah tu kalau dapat" . ialahkan sejak ahir-akhir ni ada saja salah dengar aje saya ni. 

dah untuk kawan saya, khatie. sorry pasal tadi. tidak sengaja tadi TERjeling kau tu. saya tak bermaksud pun.... dan bukan juga bermaksud untuk membuli. geram aje tadi...sorry ok? 


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...