Wednesday, June 26, 2013

Markah bm 1 ,bio paper 2 & ugama ?



nak cakap yang mana satu dulu ni. oklah... saya cakap pasal bm paper 1 dulu dehh. wah, cakap indo sudah ni. hehe! oklah nak tahu resultnya... saya dapat markah 73% over 100%. ok tak? sebenarnya saya dapat 75% tapi -2 markah. rugi kah? tapi tak apa-apalah...

bercakap mengenai bio paper 2 pula. secara totalnya saya dapat 35% over 80%. kalaukan saya dapat 40% over 80% . ok tak? boleh lah kan? 


untuk ugama pula paper 1 saya dapat 82% over 100. manakala paper 2 pula 87% over 100. secara totalnya saya dapat 85%/ 100. oklah juga alhamdulilah...^^tapi korang percaya tak dua-dua paper ugama ni adik ku markahnya tinggi-tinggi... hieshh...! 


tolong doakan paper physics 2  dan bm 2 saya pass... amin :)  

sayang korang semua! 


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters