Monday, July 8, 2013

DQ blizzard ice cream birthday's cake


huh...sedap gila DQ blizzard ice cream cake ni. bukan apa sebenarnya hari ni saya dan kelas saya berpeluang merasai ice cream cake ni, deabak! thumb up! sebenarnya kawan saya, Qiqah birthday hari ni dan abiel birthday lepas dah tapi kami sambut kedua-dua birthday girl ni hari ni.

pagi pagi buta lagi tu kami semua makan. bukan apa ice cream kek kan? kalau dibiarkan mesti cair berabis. tak deh lah berpeluang nak makan kalau cair dan sebab juga ialah birthday girl kami ni nak ke sekolah lain buat latihan atau pertandigan ( tak tahu saya)

ada 2 perkara yang paling lucu semasa meraikan birthday mereka ialah satu kawan saya, khatie potong kek. saya ni didepannya. tiba-tiba je dia cakap " boy, kalau nak makan... tolong line up." bagi saya percakapannya lucu di pendergaran saya. macam banduan aje di penjara... 

yang kedua, saya ni pun hairan lah kak, tiba-tiba je khatie tanya siapa ada makan 3 kek? katanya kek tu untuk abiel nak bagi mamanya untuk letak di peti sejuk. tump tump hilang pula, dah dipotong dan diletakkan di almari... tak kan ada piring tu ada kai untu berjalan kan? rupannya kawan sayan yang seorang, syakirah yang ambil... buat suspen aje!

Dan paling saya tak sangka juga, kami ni adalah bagi cikgu yang kami 'SAYANG' sangat untuk makan kek kan? apa yang tak sangka bukan lepas kawan kami ni birthday,namanya syakirah kan? kami potong kek kepada cikgu masroraini ( maths tr) , cikgu aun ( phy tr) , cikgu irene ( bio tr) . hari ni cikgu yang sama juga kami berikan kecuali tambah cikgu mikal  ( geo tr ) dan cikgu wafi ( eng tr) .tapi hari ni tak bagi kepada cikgu irene ( bio tr) sebab takut pintunya berkunci 




to :QIQAH
From : your best friend, Yien

Apa pun nak ucapkan semoga panjang umur, murah rezeki, setiap bahagian di samping orang yang tersayang... tercapi hajat yang diingini tahun ni, aminnn...! 

oklah sampai disini saya bercolet... tadi pun baru siap k/r bm tugasan 2. bye! selamat malam.... 







Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters