Monday, July 22, 2013

Jom beli NOVEL di: Qayy's Novelshoppers


this entry untuk orang brunei saja ok? hari ni bergerak hati nak promosi buku-buku novel oleh salah seorang kawan saya. harganya memang berbaloi untuk dibeli. jangan tak beli, marah saya karang. tak lah,  buat apa nak marahkan? bulan puasa mana boleh marah marah dibulan suci ni kan? 

oklah. ada banyak lagi novel yang dijual dan dibawa ni salah satu list novel yang dijualnya. 

1. lovin' you  $13
2. suamiku pemalu $13
3. biar ym berbicara $13
4. cinta highclass  $13
5. cinta tiga suku $13
6. oh mama tiriku $13
7. sehangat asmara $13
8. setia hujung nyawa $13
9. Di Sisimu Aku $13
10. dia yg aku pilih $14
11. suami yg aku benci $14
12. pengawal cinta $14
13. pelakon cinta & mr. g $15
14. aku bukan mistress $15
15. suami aku ustaz $15
16. sayang cikgu ketat $15
17. pelangi cinta buat suami $17
18. suami tak ku hadap $17
19. kontrak janji setia antara kita $17

ok kan harganya? macam lebih murah dari kedaikan? jangan segan-segan nak pm tau, lagipun kawan saya ni baik dan tak makan orang :)

kalau belum miliki novel-novel tersebut, jom:






Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters