Tuesday, February 5, 2013

First Giveaway By Wawa Rosli

click banner untuk join =) 

coletan sang puteri:
jom join, tak rugi join tau. korang tulis je apa perfume yang korang mahu.  lepas tu kalau menang, alhamdulilah, hadiahnya perfume yang korang tulis tu...insya-allah~ jangan tak join ye dan doakan saya dapat perfume tu pasalnya kalau di sini( brunei) menang mahal , dah alang-alang ada yang buat giveaway perfume, apa lagi...join lah. harap saya salah seorang bakal pemenang , amin!

salah satu perfume yang korang nak? 
(Paris Hilton, Apple Green, Fantasy dan Maria Sharapova)
[ yang diwarnakan ]

Inilah imej botol ory perfume yang akan korang dapat nanti!! 

notice board:  
  • Giveaway ni akan tamat pada 28 Februari 2013.
  • emenang akan diumumkan pada 1 March 2013.




Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

1 comment:

Fatin Rosli said...

salam..thanks sbb join..gud luck k!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...