Friday, May 31, 2013

Review novel: Qantan Biru Langit ~ Muliati Abdul



buku ni saya pinjam dari pepustakaan sekolah. mula-mula saya teragak-agak nak pinjam buku ni sebabnya maximum buku yang boleh dipinjam ialah 2 buah. sudahlah tangan saya ada 2 buah dah... masa tu kawan saya cakap sinopisnya menarik. itulah saya tidak mahu ada yang pinjam, saya akhirnya bercadang meletakkan sebuah buku yang sudah ada ditangan saya digantikan dengan buku ni...

nak tahu sinopisnya:
Qantan Biru Langit hanyalah seorang gadis biasa namun dia berjaya mencuri pandang tiga orang lelaki yang berada di sekelilingnya iaitu Razif Khusaini, Khalid Zafran dan Rafael Vivarte.

Sekental mana jiwa Qantan mengharungi kehidupannya, hatinya masih percaya bahawa suat hari nanti dia akan ketemu juga dengan lelaki terbaik Malaysia yang bakal menjadi raja di dalam hidupnya.

Siapakah lelaki tersebut? Adakah pilot cabuk yang pernah ditunangkan dengannya sewaktu kecil bakal menemani hidupnya yang sunyi, atau Khalid Zafran, pemain tenis terbaik dunia yang 'dingin beku' orangnya atau mungkin juga Rafael Vivarte yang mencuri pandang dari jauh untuk bertamu di laman hati Qantan.

menarik tak jalan ceritanya? 



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters