Friday, July 5, 2013

yeah! kek vico dah selamat sampai!



hari selesa yang lepas, saya booking kek vico dari salah seorang fb. saya beli yang $16 with delivery. saya suka kalau yang delivery bila cutomer booking, orang tu akan hantar sampai didepan rumah kita dan barulah customer bayar( servis door to door) . saya tak suka kalau delivery guna pos sebabnya nak sent duit ke bank lagi. kan? 

saya terjumpa beliau 21 june. dan tujuan utama saya tanya ada juak novel ke tak? tump tump dari bercerita mengenai novel, kenalkan diri .. sampailah cakap mengenai cake. akhirnya saya pun bookinglah sebabnya beliau cakap sedap... 

selain menjual kek vico, beliau juga menjual batang buruk, kuih siput dan tart nanas. jadinya saya pun bookinglah dulu kek vico. cuba dulu... kalau sedap baru tah booking lagi. rupa-rupanya sedaaapppp.... sampai tak terucap! 

tadi tukang kebun saya fikir beliau datang menjual kek tadi. hehe! sorry to say kek tu pemiliknya saya. sampai tukang kebun saya tanya dari mana boleh terbeli? 

kalau nak beli ? bolehlah pm : Qayy's Novelshoppers



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters