Friday, July 5, 2013

Berbelanja Sehingga $50+ ...



oklah sebenarnya kelmarin tu tak jadi singgah ke kedai untuk beli barang keperluan sekolah? sebabnya kata my mom dia tak sanggup meredah hujan yang lebat. tapi.... yang paling best my father, walaupun my mom cakap dia tak suka singgah ke kedai, tapi my father singgah juga... hehe! sporting kan? 

sebenarnya rancangan saya lepas ke kedai singgah ke kedai buku. tujuan utama saya nak beli novel... tapi rancangan tak menjadi sebab hujan lebat... so hanya dapat ke satu kedai aje...

dan sebenarnya saya tak sangka my father sanggup singgah ke kedai kasut. semata mata kerana kasut ku rosak. masa hujan lagi tu... mak saya pun tak berapa suka singgah tapi apa boleh buat my father sudah berhertikan kereta... huhu! 

kalau ditotalkan saya sudah berbelaja banyak. mak saya pun marah-marah, katanya dari mana kau akan dapat $50+? 

marah-marah mama... mama pun belanja saya makan chess cake. sedap! beli 2 lagi tu...





Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters