Friday, May 4, 2012

Tentang Saya


  1. Nama saya Chien Yin,...
  2. Umur saya sekarang 13 tahun,...
  3. Saya dari sarawak,malaysia tetapi skrg tinggal di Brunei,...
  4. Saya lahir pada 23 oktober,...
  5. Sekarang (2012) berskolah di SM RIPAS,dalam tahun 8f...
  6. Dahulu (inda ingat sampai 2010) berskolah di CHUNG HWA KIUDANG,TUTONG....
  7. Saya suka warna hijjau,biru & pink
  8. Anime yang aku suka ialah Detective Conan , Naruto, Pokemon,digimon, fairy tail, hitman reborn ... 
  9. Jika ingin jadi rakan saya bolehlah add facebook saya 'puteri siput'
Itu saja yang boleh saya bagitahu,:D 
terima kasih....
*Harap dengan profile sedikit ini,anda boleh jadi teman saya,...

Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters