Thursday, May 30, 2013

Bm 1 & ugama paper 1... :)




alamak, pasti bulan ni saya kena bomm oleh cikgu bm saya. sebab apa? sebabnya.... dalam arahan minta JANGAN KURANG DARI 250 PATAH PERKATAAN. Tapi aku tulis sampai 361 patah perkataan. sebab itulah kawan-kawan saya cakap, mesti saya kena BOMMMM... oleh cikgu. manakan tidak, sebelum exam cikgu pesan, jangan lebih tulis patah perkataan. Saya ni denagr ke atau tak. Mudah-mudahan cikgu tak marah... tapi alhamdulilah, dapat saya selesaikan...

untuk paper ugama, ada 2 jawapan saya tulis salah. topic pasal zakat. tadi masa exam terfikir saya apa bezanya MUALLAF dengan MUKALLAF ( ada sesiapa yang sudi bagitahu ?) di section B iaitu sejarah, saya harap apa yang saya tulis pasal muawiyah tu semuanya betul  . dapat 20 marks. amin...

yeah.. walau apa pun hari sabtu ni hari askar. jadinya ada masa baca maths 'D' paper 2.  nasib baik jadual mid year exam ni lebih baik dari jadual march test. sebanya kalau march test tak bagi peluang. contohnya hari isnin kamu ada test, balik rumah, revision untuk hari selasa. dan mana tahu subject examnya susah untuk diingatkan dalam separuh masa. 

WISH ME GOOD LUCK FOR BM 2 AND MATHS 'D' paper 2 on Monday , ok? 

Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters