Thursday, May 30, 2013

Tip dari kawan untuk maths exam...



hari ni, saya tanya dengan kawan-kawan saya macam mana mereka dapat pass maths.. so ini adalah tip-tip untuk kamu semua.. SHARING IS CHARING kan? 

  • pada malam hari sebelum exam bermula pastikan membuka buka untuk membuat revision.
  • keesokkan hari pastikan jangan terlalu membaca sebab akan membuat kamu keliru 
  • pastikan selalu practice membuat last year question classwork dan note ( selalunya cikgu akan keluar question dalam ketiga-tiga ni) 
  • apal formulae dan kamu kena pastikan soalan mana yang guna formula tu

itu saja yang mereka bagi tips untuk maths. kalau kamu ada tips yang lain bolehlah share denagn saya karang saya tulis entrynya... walau apapun terima kasih saya ucapkan kepada kawan-kawan saya; Marsya, Khatie dan Fazirah 

nantikanlah entry yang seteusnya mengenai oleh-oleh yang diberikan oleh mama saya yang melawat ke sarawak dan beberapa buku novel yang saya beli... 
COMING SOON! 





Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters