Friday, May 31, 2013

Projek hari keluarga 2013




ok tak? sebenarnya saya cadang nak buat poster,dalam fikiran saya sudah ada idea kalau saya pakai poster. letak gambar banyak-banyak je. tapi tapi kawan saya cakap yang tu mesti melukis. taulah saya tak pandai melukis lepas tu saya pilih craft ajelah. tu hasilnya macam yang saya gambar. tema untuk tahun ni :" KELUARGAKU HARAPANKU "

Projek ni ada hadiah yang lumayan untuk 30 hasil yang terbaik. adik saya yang seorang cakap kami pasti tak akan menang sebabnya pihak lawan( ye keh?) semuanya buat yang lebih hebat dan gempak. saya pun tak kisah kalau menang ke atau tak sebabnya saya buat ni sebabnya WAJIB membuatnya... 

kawan -kawan saya cakap semoga hadiah yang lumayang yang dijanjikan ialah duit dan mereka hanya akan bagi orang yang menolong mereka aje. tapi kata mereka sekirannya duit tu hanya $10 ringgit mereka akan simpan je sebab mana cukup untuk dbahagikan kalau ramai yang menolong. 

tapi saya harap hadiah lumayan tu hadiah yang gempaklah sikit, tiket percutian ke..? kalau saya menang dan dapat duit pun dah syukur saya... mana boleh memilihkan dan rezeki jangan ditolak, pernah dengar perkataan macam ni? 








Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...