Monday, June 3, 2013

Maths oh maths...




hari ni short entry aje.. tak nak tulis berjela-jela...

Hari ni seperti biasa, saya ada mid year exam maths paper 2 dan bm paper 2. ehh, naik sakit perut sebab nervous. masa tengah tulis tu, banyak soalan yang saya tak terjawab. adalah kira-kira 10+ markah hilang masa saya kira. masa paper diambil oleh guru yang mengawasi kelas saya. 

saya terus tanya cikgu maths macam mana nak buat. itulah sampai cikgu cakap tadi..." eh, Chien yin... kau ni ada practise di rumah ke ?" memanng lah ada tapi bagi saya soalannya macam payah sikit walaupun baru paper 2. belum lagi paper 1 dan add maths kan? selepas tahu banyak kesilapan saya di paper 2. saya nak do the best on paper 1... 

soal pasal paper bm alhamdulilah dapat saya selesaikan. doakan kedua-dua paper ni pass, amin! 





Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters