Friday, July 5, 2013

stay back petang yang best...


sepatutnya ada KITKAT. tapi tak sempat ambil gambar....

sepatutnya entry ni kelmarin punya. tapi kelmarin tak sempat sebab ikut my father ambil mama di pasar. apa yang best kelmarin ialah my classmate stayback untuk tolong cikgu maths kami gunting dan buat craft untuk noticeboard 's maths....

yang best juga ialah cikgu maths belanja kami makanan dan minuman. tu macam dalam gambar. tapi terlupa ambil gambar KITKAT sebabnya kelmarin lupa nak maksudkan dalam icebox. 

ada dua perkara yang berlaku. dan bagi saya paling lucu... 
pertama: alkisahnya begini...

cikgu suruh saya pergi kekelas saya check ada ke tak 'bulu ayam' . jadi saya pun ke kelas dan tanya my classmate yang stayback sama ada kelas kami ni ada bulu ayam ke tak? tak tahu lah kenapa lah kawan saya, Qiqah cakap ' ayam? ayam ku masih tidur?"  adake patut cakap pasal ayam benar. saya tanya 'bulu ayam' ... hish hish hish...

kedua: hari tu pukul 2 petang, so kami bersedia nak balik. tapi tak tahulah macam mana boleh tempat kumpalan 4 orang ni boleh kotor berabis. itulah Qiqah ni pun sapulah sampah sarap. lepas tu kamu nak tahu dia cakap apa' ehh, kamu ... aku jadi Cinderella'  kena bulu oleh mak tiri' hehe... buat lawak pula dia ni kan? dan paling saya tak sangka kami semua sanggup tunggu Qiqah bersihkan dulu.. dan semat juga dia buat lawak lagi, cakap' ehh... tolong buatkan melodi belakang semasa dia menyapu' ... ada ke patut?  

 tak nak tulis panjang-panjang lagi... so sampai disini dulu, saya minta izin keluar. keluar? hehe^^




Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters