Thursday, July 11, 2013

TARGET: nak kumpul duit $68 untuk beli buku NOVEL


masih ingat entry yang saya tulis pasal list novel untuk tahun ni yang akan dibeli. ingat lagi tak. ahh, ada yang belum baca tu.. jom jemput-jempu baca . TEKAN SINI. hari ni, saya dapat inbox dari salah seorang penjual yang ada jual novel yang saya listakan tu. yang bestnya dapat discount lagi... hehe :)

jom lihat harga novel yang dijualnya dan harganya pun berbaloi untuk dibeli...

1.                 cheese  $13
2.                 protect the boss $13
3.                 teman serumah $13
4.                 cintaku at school $14
5.                 kekasih upahan $14
6.                 project memikat suami $14
7.                 meh sandar pada aku $15
8.                 maid $16
9.                 weeding breaker $16 
10.              sungguh aku gilakan kau $16
11.              suamiku tak romantik tapi autistik$17
12.              hikayat cinta si pematah hati $20
13.              awak suka saya tak $22

maklumat tambahan : 

yang diwarnakan merah : bulan ni saya beli
warna biru pula: untuk bulan depan 8...


yang paling- paling best ni orang yang menjualnya sangaaattt... sangatt baik hati ( panjang juga perkataan 'sangat' tu) . lebih-lebih ada discount,  cuba lihat promotion yang dibaginya: 
------------------ kalau beli 5 novel discount $7 ---------------

p/s: doakan semoga rezeki saya masuk ye... tak sabar untuk kumpul $68, korong fikir saya dapat tak kumpul sehingga mencapi target? tak sabar untuk milikibuku bulan ni.. bosan sangat di rumah... :) terima kasih banyak-banyak kerana sudi bagi discountnya... 



                    Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

                    4 comments:

                    Anonymous said...

                    ^^,

                    Anonymous said...

                    hehe :-)

                    Anonymous said...

                    ^^,

                    Nik Ainaa said...

                    dah berapa dah novel yg ada? mesti banyak ni

                    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...