Sunday, July 28, 2013

Yes, novel dah datang~~



ok, alhamdulilah! ada khabar baik saya nak kongsikan. kelmarin, novel yang saya order selamat sampai dirumah. gembira tak terhingga. semua novel yang saya order, semuanya siok dan jalan ceritanya sangat menarik. sekarang baru mula baca novel, m.a.i.d. 

terima kasih saya ucapkan kepada Qayy's Novelshoppers yang sanggup menghantar ke rumah saya kelmarin. untuk tahun ni, saya cadang nak kumpul lagi duit untuk beli novel. semoga ada rezeki masuk ke pocket, amin... ~ 

untuk orang yang tinggal di brunei aje. kalau berminat bolehlah pm  Qayy's Novelshoppers :)
selamat membeli...bye~ 





Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

1 comment:

Nik Ainaa said...

awak peminat novel erk? sama dengan saya. novel maid, SAGK, PMS, STRTA dah baca. yg lain2 dlm pic tu belum. terima kasih cinta niat nk beli lepas raya. hehe

jom join group kelab pencinta novel melayu:)

https://www.facebook.com/groups/310679805716264/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters