Saturday, September 28, 2013

Tak lama lagi exam.. :(


huhh.. bulan October ni nak exam. dalam bulan ni belum prepare nak buku buku. hiesshh! my sis asyik membebel suruh buku buku. baca dan hafal walaupun sedikit. exam saya diawalkan. dengar kata cikgu sebenarnya tarikh exam 28/10 diawalkan ke 21 bulan 10. soalannya, are you ready? wish me goodluck ya... :) 

kenapalah ambil time saya mahu b'day ni? b'day saya 23 bulan 10. tapi tak apa, sebenarnya.. saya dah suruh my classmate bagi saya hadiah setiap seorang. hehe :) yang paling best, kawan saya.. marsya! dia siap suruh bagitahu apa novel yang saya mahu. bulan 12 dia ke KL belikan. BESTNYA.~  dapat kawan yang saya faham minatku membaca novel.. kan? sayang awak, marsya :)  kawan-kawan lain saya tak tahu mereka akan bagi apa... tak sabar dan musykil apa yang mereka akan bagi... 



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters