Monday, April 29, 2013

Bad mood di sekolah tadi..:(



tadi pagi di sekolah. tak tahu lah kenapa naik angin sebadan aje...pertama yang buat saya naik angin ialah masa di kantin tadi. tak tahu lah kelas tahun berapa.. adakah berani berapa kali nak tolak aku.. dah tahulah berada di barisa perempuan dah.. nak teriak-teriak lagi.. mana tak...

perkara kedua ialah kawan saya, fazirah suruh saya hantarkan bio practical dia ke cikgu.. memang saya nak tolong dia sebab dia ada kerja menjadi PRS kan dan bio practical tu mesti hantar masa break time jadi saya cadang nak pergi ke kantin dulu. lepas tu bila balik dari break time, kerja bio fazirah tak ada di meja dah. seingat saya saya letak di atas meja tadi, tiba-tiba je tak ada. 

jadi saya tanya kawan-kawan saya di kelas tadi tadi  tapi durang cakap tak tau je,  sampai 15 min saya balik-balik cari beg sekolah dan fail-fail yang saya bawa tadi. tapi tak terjumpa. sampai saya marah sama adek ku dan kawan saya, khatie tadi. bukan saja khatie seorang saya marah tapi kawan-kawan saya yang lain pun saya marah termasuk juga best- friend saya , qiqah dan majidah tadi.  tapi nasib baik qiah dan majidah pergi ke staf room cikgu bio tolong saya check nama fazirah tadi.. rupanya ada! tq ye^^

itulah sebanya saya tak suka orang kacau barang-barang saya. dan sudah tentu tanggungjawab saya pastikan kertas tu saya hantar dengan selamat sampai ke tempat tujuannya kan? saya menang risau sampai saya menangis dan stree mencarinya... 



tapi alhamdulilah... apabila azirah, kawan saya seorang saya ceritakan dan terhibur , saya jadi good mood balik... saya ingin minta maaf kepada qiqah , majidah dan khatie... sebab marah dan tak layan kamu masa di kelas tadi walaupun kamu ihklas tadi... 



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters