Saturday, May 4, 2013

Trouble Benar Eh...?



hari ni  sepatutnya group saya presentation english project tadi pagi. tapi kerana parent saya buat cikgu mib dan english naik angin.  sebabnya parent saya sepatutnya jumpa cikgu english kami, tapi lain pula parent saya jumpa, jumpa cikgu mib pula... itulah sampai cikgu mib tadi jumpa adik saya. 

tapi nasib baik, cikgu english bagi group saya peluang kedua. tapi asalkan kami buat yang terbaik dan kalahkan 3 group yang lain... sebabnya markah group kami kena potong 3 markah tapi kalau kami dapat kalahkan cikgu akan balikkan markah tu...
GOOD LUCK FOR ME ON WEDNESDAY... 

untuk hari isnin, saya dan kepumpalan saya dan buat presentation pasal masjid utama di Brunei. tapi partner saya seorang tak ada transport nak ambil gambar masjid di brunei...  ehh... itulah trouble yang kami segroup hadapi sekarang. tapi doakan semoga apa yang kami buat lancar. GOOD LUCK FOR ME ON MONDAY. 



NEED TO TO NEXT WEEK: 
Monday- presentation MIB
Wednesday- presentation English

kedua-dua presentation ni saya perlu buat yang terbaik, PERLU dan WAJIB ! 

WISH ME GOOD LUCK^^





Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters