Saturday, July 20, 2013

Berazam nak kumpul 500 follower


Sekian lamanya saya tak update dan blog saya pun dah berhabuk-habuk,penuh dengan rumput serta lalang..haish! berbalik sengan topis asal pasal follower. Oklah tahun ni, saya nak berazam nak tingkatkan nombor follower dalam blog saya. sudah setahun lebih dah saya berblogging, tapi follower tetap tak naik. lagipun semua follower yang ada sekarang ni ialah follower dari giveaway dan segmen yang saya joined. huhu! 

saya tahu, saya jarang nak tulis entry dan jarang active dalam bidang blog. tapi saya berharap semoga kakak, auntie , uncle dan kawan-kawan untuk follow blog saya yang serba kekurangan ni... :) 

tahun ni , tolong doakan saya semoga naik follower dalam blog saya. yang sudah follow saya terima kasih kerana sudi follow. yang belum follow, jemput-jemput follow.. tak nak follow pun tak apa... kepada yang sudi aje ringan kan tangan untuk follow ye... ~sayang korang~ 



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters