Saturday, July 20, 2013

Kenangan manis yang tak dapat dilupakan...





oklah, sepatutnya entry ni kelmarin punya, tapi sebab terlalu letih, saya tanggung dulu hajat saya. oklah balik ke topic asal, semua gambar diatas ni digambar oleh my cousin untuk disimpan kenangan, saya pun tak ketinggalan untuk mengambil gambar-2x tu.. 

bagi saya ada 2 perkara yang best ialah kami satu family dapat makan rojak sama-sama... sluurrpp! sedap gila. sudah lama saya tak makan, dan lupa macam mana rasanya. tapi kelmarin, berpeluanglah makan.. dah musuh jangan dicari, rezeki jangan ditolak kan? 

perkara yang kedua buat saya tersenyum suka ni... saya berpeluang bergambar bersama my family. selalunya adik saya dan my parent saya tak suka kes bergambar-gambar ni ( huh,bahaya pula sampai tertulis kes kan? ) tapi sebab tak nak kecewa kan hati my cousin yang nak ambil gambar kami ahli keluarga dan gambar satu ahli keluargamy father 'on'  aje! 

saya harap bulan atau tahun akan datang, kami sekeluarga akan berkumpul lagi. yang ni pun pertama kali saya rasa macam mana rasanya berkumpul bersama ahli keluarga... sejujurnya saya mana pernah kenal sama my auntie or my cousin. jujur saya kata ni! kelmarin baru tak dapat rasa...~ kesian kan? 




Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters