Sunday, September 8, 2013

Yappee! bertambah koleksi novel...




oklah nak bagitahu, novel yang saya order sudah sampai hari jumaat ni. baru hari ni berpeluang nak sharing cerita mengenainya... sebenarnya saya nak ambil giler kau n curi2 cinta dululah kan..tapi kedua-2x buku tu ada di kb ( kata penjual tetap saya). tersalah bawa plastic. dia bawa plastic yang ada novel dia yg aku pilih, pelakon cinta & mr. g dan lelaki eklusif. so saya pun apa lagilah terimalah... karang dalam sebulan tak baca novel ta sah juga... :) 

ribuan terima kasih saya ucapkan kepada Qayy's Novelshoppers kerana bersusah payah memandu datang ke teratak buruk saya..:) 

untuk akhir bulan september saya nak ambil:

-Hello, Mr. Perfect! 
-Love you Mr. arrogant 
-be my wife 
-dia.... random guy 
-bini aku tomboy ke? 

tak lupa Rf Tdbys'lalalova kerana sudi datang dan mencari rumah saya hampir selama 1 jam. tak sabar dalam 7 -10 hari buku yang saya order dari kakak semoga selamat ke rumah saya. terima kasih juga diucapkan kepada kakak kerana sudi berurusan sama saya... semoga allah membalas segala kebaikkan kakak...:) terima kasih kak~~ 

buku yang saya order: 

13JAM A380
Jodoh itu milik kita 
tuan rumah pembantu rumah 
mamat sport minah tomboi 
nak bercinta dengan saya tak? 

oklah saya nak share sedikit mengenai Rf Tdbys'lalalova ni. oklah dia dan suaminya seorang yang mesra alam sehinggalah my sis dan my dad cepat berkawan sama mereka berdua. mereka seorang yang sabar. nak tahu kenapa? kerana masa cuaca nak hujan, mereka sanggup mencari rumah saya dan sanggup mendengar setiap selok belok ke rumah saya. bukan macam orang lain.. apabila cuaca nak hujan terus tak jadi datang dan bila rumah susah nak cari sampai pening kepala pun terus bla~~ 

saya bercadang setiap 2 atau 3 bulan saya nak ambil tempahan buku sama dia. kalaulah rezeki mencukupikan. sekarang belum berfikir nak ambil tempahan sebabnya nak berfocus kepada booking novel dari Qayy's Novelshoppers ( biasakan...  penjual tetap ) 

oklah sampai disini saya tulis aje. malas nak tulis menjela-jela karang tak seorang pun yang membaca.. rugi aje :) 


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters