Monday, September 22, 2014

Novel Melarik Enigma Publications (MEP) bulan september 2014










Tajuk: Hatiku Dicuri Lanun ~ Que Sera Sera, Fara H, Izza Hani
Penerbit: Melarik Enigma Publications
ISBN: 978-967-11376-8-0
Beli online: http://melarikenigmapub.blogspot.com/

Sinopsis:
Hatiku Dicuri Lanun
Danika diburu Kapten Ken, ketua lanun yang hanya muncul kala bulan mengambang. Anehnya, Danika tak ingat apa-apa tiap kali diculik oleh Kapten Ken. Munculnya Dr. Ryan, pensyarah  baru di kolejnya buat Danika semakin keliru.  Mengapa Kapten Ken dan Dr. Ryan punya nama dan wajah yang serupa? Siapakah mereka? Adakah mereka orang sama? Apakah yang mereka mahukan daripada Danika?

Ada Dia
Dunia gelap itu kembali bergolak hingga membuat dua jiwa terpaksa mengenepikan kebahagian yang sedang mereka kecapi. Antara tanggungjawab, masa depan, sahabat dan cinta, mereka terpaksa membuat pilihan. Mampukah mereka buat keputusan yang wajar? Atau mereka terpaksa akur dengan peraturan yang ditetapkan? Ada dia...segalanya mungkin.

Skypirate
Kata Mireya, hatinya berada di angkasa, milik si mata biru cerulean yang bernama Zander. Saat dia keliru untuk memilih antara Kapten Luke dengan Putera Ziyad, Mireya telah melarikan diri untuk menjadi lanun angkasa. Milik siapakah hati Mireya akhirnya?

Cinta Sayap Hitam
Hidup Kea tak pernah normal semenjak dilahirkan. Ibu dan ayah tirinya ialah vampire. Semenjak kecil dia dibesarkan di Nian. Hanya bila remaja, baru dia dibenarkan hidup di dunia manusia. Dia mahukan kehidupan  yang normal. Kemunculan Rif Ryan, demon bersayap dari dunia lain menyukarkan Kea untuk menikmati kehidupan yang normal. Adakah Kea akan memilih untuk hidup normal atau memilih Rif Aryan?

Butterfly-X
Pabila rakyat Elipsie semakin tertindas, muncul Butterfly-X cuba membela nasib mereka. Antara cinta lama dan perjuangan
masa depan, mampukah Airis melawan Kyrian demi menegakkan
pendiriannya? Dan mampukah Kyrian membuat Airis berpaling kepadanya?

Hessa My Roses
Kewibawaan Razien dicabar oleh Hessa, seorang gadis desa yang menjadi sukarelawan di hospital. Namun Razien tak tahu Hessa sebenarnya perisik kumpulan pembebasan yang punyai misi untuk mencari dan menyelamatkan Putera Hayden. Berjayakah Hessa mencari Hayden? Antara kesetiaan kepada Ilunati dengan cintanya pada Hessa, Razien pilih siapa?



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...