Wednesday, April 3, 2013

Perkara yang mengejutkan...!!



perkara 1: 
 adek saya batuk dan deman kelmarin, jadinya saya termani dia ke rumah sakit... masa tu docter tu terlalu baik sebab tu saya dan adek saya yang seorang lagi berpeluang menimbang berat badan...apabila giliran saya selepas adek saya ... yang paling mengejutkankan ialah...

berat badan saya ialah.... 53.8KG
terkejutlah juga sebabnya dah 2 minggu saya berdiet tapi berat badan semakin naik... sedihnya:(. Sesiapa ada tip kuruskan berat badan boleh bagi..tq


perkara 2: 
hah, pasal kes tidur pula... masa kelmarin saya broken record. nak tahu berapa jam saya tidur? saya tidur sampai...

12 jam ^^

bukan apa... lepas balik dari rumah sakit, badan saya rasa sakit... itulah cadang nak tidur sekejap je... tidur sekajap apa pula... saya tidur dari pukul 4 petang sampai 4 pagi... cuba kira berapa jam.. betul kan 12 jam. 

selalunya saya tidur 5 jam aje... tiba-tiba tertidur pula sampai 12 jam... 





Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters