Saturday, April 6, 2013

Sakit ,Menangis atau Sedih?



Hari ni tak tau lah apa sebab badan saya sakit... tadi perut saya sakit, kepala pening dan sejak sampai kajar-kajar tangan dan seluruh badan saya... kawan saya cakap saya masuk angin kali.. tak tahu lah...

Tapi banyak kawan-kawan saya fikir saya sedih pasalnya English test paper saya fail. tapi itu bukan sebabnya ye... 

secara jujurnya memang saya ada menangis kerana perut saya sakit...nama pun pertama kali berlaku macam ni di sekolah kan? 

kawan saya juga cakap saya ni susah lah juga... memang susah pun nak menguruskan saya... sebabnya kawan syaa suruh saya ke sick bay( tempat untuk pelajar yang sakit) ambil ubat.. tapi taulah saya ni menang tak suka makan ubat (pahit)... walaupun saya sakit, saya tahan je dan datag juga ke sekolah ...


walau apa pun terima kasih kepada kawan-kawan saya yang memberi perhatian kepada saya yang sakit ni... iaitu Syakirah, Catherine, Azirah, Marsya, Fazirah, Qiqah dan Majidah... 



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters