Friday, January 23, 2015

Novel terbitan anaasa bulan januari 2015



Sinopsis :
Walau liku hidupnya tak seindah orang lain, namun Marha Karmila masih mampu tersenyum dan ceria. Segala kisah duka dulu cuba dilupakan dan disimpan kemas, jauh di sudut hati. Namun, hanya kerana seorang lelaki yang digelar naga, hidupnya berubah serta merta.

“Apa?? Awak kata saya bagi awak bala?? Eh, hello, saya dah minta maaf baik-baik. Suka suki awak cakap saya macam ni ye? Dah lah muka merah macam naga. Sedap mulut je cakap kita bawa bala”~ Marha

“Kau ambik baju ni, basuh! Jangan basuh guna mesin., rosak nanti! And tolong pulangkan secepat yang mungkin. Terima kasih!”~ Harraz

Persengketaan yang terjadi membawa Marha masuk ke dalam keluarga Harraz. Namun kerana satu kejadian, kudup-kudup kasih antara mereka mula berkembang.

“Aku tak ada alasan. Yang pasti kau tak boleh. Aku tak layak untuk kau!”~ Marha

“Marha, aku tahu maksud kau, segalanya. Aku tak kisah. Semua tu bukan salah kau, bukan kau yang minta. Marha Karmila, izinkan aku melindungi kau.” ~ Harraz

Setelah beberapa bulan bahagia menjalani hubungan sebagai suami isteri, sekali peristiwa aneh menjelma dalam hidup mereka. Sedang Harraz dan Marha dalam keadaan terumbang ambing, Malina dan Natasha hadir menagih kasih sekaligus menggoncang hati setianya.

Berjayakah Harraz menunaikan janji menjadi pelindung sejati? Teguhkah dia menahan gelodak jiwa yang inginkan kasih sayang seorang isteri sepenuhnya berbalas? Siapakah yang akan memenangi hati Harraz? Malina, Natasha atau Marha? Dan siapakah yang bertanggungjawab ke atas perubahan diri Marha selama ini? Siapa pula Hafeez yang cuba mendekati dan mendapat perhatian Marha? Segalanya pasti tersingkap dalam Cinta Hatiku Encik Naga.



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...