Saturday, March 2, 2013

Sesiapa ada novel, Boleh..?




 Tajuk apa ni? Pasti ada yang tertanya-tanya kan? Disini ada yang minat baca buku novel tak dan ada buku novel ? Entry kali ni mempersembahkan....bukan apa nak tanya ada tak rasa-rasa sudah tak mahu novel lagi. 

Dalam entry yang lepas, DISINI . Saya ada mention nak beli novel. Tapi kedai belum ada New arrival, jadinya saya nak minta budi baik autie, kakak dan kawan untuk bagi novel yang tak mahu dibaca. ada tak? 

Masa nak beli novel, target saya nak cari buku Suamiku Tak Romantik tapi autistik tapi belum ada. Letih juga nak cari buku tu sampai seluruh kedai buku daerah tutong saya ( Ehh bahasa) serbu.Tapi tak ada.  

Untuk akhir kata, sesiapa yang ada novel dan tak mahu lagi, bolehlah bagi. Apa-apa saja novel asalkan seronok jalan ceritanya. Dan kalau ada buku yang saya mention diatas dan list  novel ( DISINI) lagilah best ^^

Bolehlah pm saya di..

blog: tinggalkan komen anda di sini 

Yang benar, 

Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

1 comment:

Lady ★ Hanna said...

jomm !syarat sng! http://dhyeahana.blogspot.com/2013/03/segmen-jom-pilih-hadiah-by-nabila-biela.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters