Friday, March 1, 2013

Pengalaman Pertama Berkumpul Bersama Kawan=)





Hi semua… wah, dah  beberapa hari dah tulis entry. Bukan tak nak tulis tapi tak ada masa buka blog. Lagipun jadual saya penuh minggu ini walaupun nak cuti sekolah pada 10 bulan 3 sehingga 22 ( 13 hari)

Oklah back to main topic untuk hari ni. Ada tak saya tulis pasal minta pendapat kamu semua. Kalau belum boleh lihat disini. KLIK. Sebenarnya yang ni kerja group , saya dan group saya. Kami diberikan 2 tugas. Satu membuat di power point dan buat poster.  

Saya dan group saya bercadang nak buat perjumpaan di luar rumah. Jadinya kami membuat perjumpaan di Tutong. Hanya seorang dari kumpulan saya tak dapat hadir. 



  • Group: saya, adek saya, Catherine, azirah dan Roziman 
  • Tugas power point (edit): saya dan adek saya  
  • Content untuk power point: Azirah dan Catherine 
  • Idea: group saya kecuali Roziman 
  • Poster: cikgu belum bagi tapi cadang nak beli saja. 

Saya sampai ke rumah Azirah pukul 1. 15 sebabnya kawan syaa, Catherine menyurah saya sampai ke rumah Azirah tepat puku 1. 15 tapi saya menunggu Catherine 1 jam. Cadang kalupn pukul 3 dia tak datang saya balik terus. Tapi akhirnya Catherine datang pukul 2. 45. Dibawa ni ialah gambar saya dan adek saya kumpul di rumah kawan saya.






Dan  gambar gathering kami di tutong...
















Selepas kami menyiap project kami , dari pukul 3.45 hingga 5.50 kami meronda sekeliling tutong. Saya bawa duit sendiri pasalnya pandai datang pandailah tanggung kan. Saya beli tabung dan teddy bear dua. Semuanya berjumlah b$ 26. Adek saya yang kecil suruh saya cari anak patung monyet dan memberi saya $ 10. tapi at the end saya beli teddy bear lain pula. Saya juga ada beli tabung. nak menyimpan duit...












Sebenarnyakan... saya cadang nak beli buku novel. Tapi lain pula saya nak beli. Tapi tak  apa. Kalau ada gathering lagi sama group saya, insya-Allah tujuan saya akan tercapai. 

masa nak balik rumah, hujan tiba-tiba turun... dan ini saya sempat mengambil gambar RAINBOW apabila hujan berherti...









Doakan saya juga untuk short test maths saya. Hari sabtu ni dapat resultnya. Hari khamis (29/ 02) , masa buat short test maths tu syaa bat apa yang syaa tahu. Lagipn cikgu menyuruh open booklet. Maksudnya boleh lihat di buku. Tapi saya tak dapat menyiapkan 10 soalan di kertas. Jadi doakan result saya ok dan tidak low mark. Full marknya 100% , harap dapat 70% keatas. Pasalnya kalau dapat 60% ke atas, mama saya tak suka tengok.  Apalagi 50% kebawah. Kan? 

*** THE END***
yang benar, 


Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters