Tuesday, December 10, 2013

My classmate 2013 's gallery- [part 1]


Gambar-gambar disini 'dirakam' masa my best friend b'day, Khatie. Dah tau kan? Masa tu ada ku tulis entry mengenai dia kan?  oklah berbalik mengenai b'day party tu memang meriah walaupun hanya kami sendiri (classmate aje!)  kalau aku disana pun hanya tau makan je lah. :) Manakan tidak,  makanan semuanya sedap-sedap belaka. Takkan tak mahu punlah kan?  Itulah kata orang 'rezeki jalan ditolak, musuh jangan dicari. ' betul tak?  

Gambar yang kami ada pegang sampah besar besar gitu tu ...masa tu kami ada kempen kebersihan. Sempat lagi kami ambil gambar bersama untuk dijadikan kenangan terakhir untuk diabadikan bersama gitu. Gitulah jualahkan. Walaupun tahun depan jumpa lagi (dengan orang yang sama, muka yang sama)  tetapi semoga kita akan bersahabat hingga maut memisahkan kita..:) 























































Gambar-gambar disini adalah hak milik pemilik blog ini. 
DILARANG untuk diambil atau dicopy!
Sekian!  



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...