Saturday, November 8, 2014

Novel terbitan karystos creative bulan july 2014



Encik Separuh Jiwa ~ Cyda Yusof

Apa salah aku??? Kenapa kau buat macam ni, Rizal? Kenapa kau tinggalkan aku di hari pertunangan kita yang semakin hampir?
Dan kenapa sekarang kau menagih cinta aku kembali? Kenapa kau muncul semula di saat cinta aku dah beralih arah???
Aku cintakan Amir…hati aku milik Amir…tapi Amir dah jadi tunangan orang….kenapa bukan Amir yang menjadi tunangan aku?
Kenapa??? Andainya Amir yang menjadi Encik Separuh Jiwaku, alangkah indahnya dunia ini aku yang punya….
- NAMIRA RASYIFAH

Nami….aku juga cintakan kau….aku sayangkan kau….tapi aku tak 
tahu sama ada cinta aku ini benar-benar teguh ataupun tidak untuk 
kau….aku tak pasti adakah aku layak untuk bergandingan dengan 
kau….andai kau jodohku, aku terima…tapi jika kau bukan untukku, 
aku redha…aku pasrah…
- AMIRUL NAZMI

Amir, kau tak layak bergandingan dengan Nami…kau siapa, aku 
siapa? Aku ni kerabat diraja…akulah yang paling layak berganding 
dengan Nami….aku yang lebih sayangkan dia dari kau…akulah 
yang sepatutnya jadi pilihan Nami…kau jangan perasanlah Amir!!!
– LUTFI

Aku mohon maaf Nami…kembalilah kepadaku…aku tersilap 
langkah…dia bukanlah yang layak denganku…hanya kau yang layak 
Nami…aku cintakan kau…aku sayangkan kau…jomlah kita 
kahwin…aku akan jaga kau…tak kira walau apapun,aku akan miliki 
kau…tak ada yang layak selain aku!!! – RIZAL

Kau jangan perasanlah Nami…tak ada yang layak pun untuk kau! 
Dahlah kolot, dress up macam mak cik-mak cik…kau ingat diorang 
betul-betul ke nak kat kau? Jangan nak poyolah dengan aku…aku lagi 
cantik… dahlah up to date lagi…Amir dan Lutfi tu milik akulah!!! - ELIA



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...