Sunday, November 24, 2013

Selamat hari jadi, sahabat !


Hari ini, birthday kawan yang paling rapat dalam kelas , ingat nak wish orang first kat dia nie tapi internet buat hal  so, aku rasa nak wish orang yang terakhir kat diaa haha,dia nie  Diberi nama oleh ibubapanya Siti Nur khatijah. kami satu kels panggil dia Khatie aje (simple bukan)  ,dilahirkan pada 24/11/1996  . Waktu lahir, tempat lahir sorry tak taw :P so.. tahun nie dia dah 17 thn la !! Selamat Hari tua sahabat :* hihihi 



Entry aku hari ni aku taip khas untuk khatie:

Weh khatie aku sebenarnya segan nak tulis panjang-panjang pasal kau . Tapi aku tulis kat sini sebab aku nak abadikan penghargaan aku kepada kau, sahabat. Cewah. Abadikan tuh. You have been a great friend all this while my friend. You always, always be there for me. Apa pun masalah aku kau selalu tahu apa yang tepat nak cakap pada aku.

Thanks weyh untuk everything. Saat jatuh bangun aku kau ada. Susah weh nak cari sahabat macam kau zaman sekarang ni. Ahh nangis lak aku taip entry ni haha. Aku nak ko tau aku hargai sangat-sangat semua benda yang ko tolong aku selama kita berkawan sejak first aku masuk ke tahun 7. Hope our friendship last till jannah. Jadi sahabat dunia akhirat okay.


Selamat hari jadi yang ke-17 sahabat ! You are a great person and you will be greater one day ! Segala apa aku usahakan kau sokong. You always have my back ! Such a great friend ! GREAT GREAT FRIEND !

Aku bersyukur sangat-sangat weh berjumpa, berkenalan dan berkawan dengan kau, khatie. Susah senang aku kau tolong, kau bagi semangat. Kau tahu masalah aku, kau tau jerih perit aku. Thanks a lot for being there. 

Thanks for everything ! Aku banyak bergantung pada kau sepanjang 3 tahun bersama. Aku tak tahu nak cakap macam mana. Hanya ALLAH je mampu balas semua kebaikan kau pada aku.( ayat yang diambil dari Novel). Selamat hari jadi ke-17 sahabat! Semoga kita berkawan sampai bila-bila inshaAllah. Aku doakan kau maju jaya and berjaya dunia akhirat. Amin.

Macam surat cinta pulak. Apapun ayat berwarna biru diatas hanyalah ucapan dan kata-kata seorang sahabat kepada sahabatnya. Harap beliau selesa dengan ucapan yang agak skema ni. 

p/s: *sayang hang ketat-ketat * haha 

SITI NURKHATIJAH BINTI YUSOF. 24 NOVEMBER 2013. 17 TAHUN.

Ikhlas daripada CHIEN YIN >>.<<



Sudah baca Harap balas ye. Love you more.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
free counters